عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 / 3 / 1393
بازدید : 1564
نویسنده : خورشید

آیشواریا،محمدرضا گلزار را قبول می کند؟!

آیشواریا،محمدرضا گلزار را قبول می کند؟!
محمدرضا گلزار با کدام بازیگر زن هندی همبازی می‌شود؟

محمد رضا گلزار در فیلم «سلام بر بمبئی» به تهیه کنندگی حسن دادخواه و کارگردانی مشترک قربان محمد پور و اومش مهرا جلوی دوربین خواهد رفت.

حسن دادخواه تهیه کننده سینمای ایران خصوص آخرین وضعیت فیلم «سلام بر بمبئی» گفت: اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به دعوت آقای اومش مهرا تهیه‌کننده و کارگردان هندی پروژه، عازم کشور هند هستیم تا مقدمات فیلمبرداری در این کشور را بررسی کنیم. این فیلم یک پروژه عظیم و محصول مشترک ایران و هند خواهد بود.


دادخواه ادامه داد: این پروژه یک بازیگر اصلی ایرانی خواهد داشت و تا به امروز با محمدرضا گلزار وارد مذاکره شدیم و توافقات ضمنی برای حضور او در این پروژه سینمایی صورت گرفته است. با گلزار به تفاهم شفاهی رسیده‌ایم اما هنوز قراردادی بر روی کاغذ مکتوب نشده است. او هم در این سفر به کشور هند همراه ما خواهد بود تا مقدمات پیش تولید این فیلم در کشور هند بررسی شود.

سرمایه‌گذار فیلم «من مادر هستم» ادامه داد: این پروژه یک بازیگر هندی هم خواهد داشت که اومش مهرا در حال مذاکره با آمیتا باچان و آیشواریا رای بازیگر زن سینمای هند است. مهرا در حال مذاکره اولیه با این دو بازیگر مطرح سینمای جهان است.

«سلام بر بمبئی» داستان دانشجویی ایرانی است که در بمبئی تحصیل می‌کند اما آشنایی‌اش با دختر هندی مسیر زندگی اش را عوض می کند. حدود ۱۰ درصد از صحنه‌های این فیلم در تهران و مابقی در کشور هند فیلمبرداری خواهد شد.

کارگردانی مشترک این فیلم بر عهده اومش مهرا تهیه‌کننده و کارگردان سینمای هند و قربان محمدپور از ایران است و دکتر حسن دادخواه تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاری، این فیلم را بر عهده دارد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:jamejamonline.ir


:: موضوعات مرتبط: بازیگران , محمد رضا گلزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 8 / 3 / 1393
بازدید : 2086
نویسنده : خورشید

عکس های جدید محمد رضا گلزار



:: موضوعات مرتبط: محمد رضا گلزار , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1393
بازدید : 2900
نویسنده : خورشید



:: موضوعات مرتبط: محمد رضا گلزار , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 954
بازدید ماه : 6097
بازدید کل : 289957
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com